مجموعه یدک کو شما را به خرید بهترین انواع قظعات یدکی خودرو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده لنت جهان-یدکو مرکز پخش انواع لوازم یدکی در بازای چراغ برق

لیست قیمت لنت پارس

خرید، فروش و قیمت عمده لنت جهان لنت

قیمت عمده لنت جهان لنت-لنت ترمز یکی از اقلام مصرفی و پرکاربرد در یک خودرو می باشد.و همچنین لنت ترمز از پرفروش ترین اقلام در فروشگاه های فروش لوازم یدکی می باشد.

انتخاب لنت با کیفیت و با قیمت مناسب یکی از مهم ترین موضوعات یدکی فروش ها می باشد.در این مقاله سعی داریم تا در انتخاب بهترین برند برای خرید و فروش به شما کمک کنیم.

در بازار ایران تولیدکنندگان و شرکت های زیادی در زمینه عرضه ی لنت ترمز فعالیت دارند.از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:شرکت تولیدی لنت ترمز پارس،لنت امکو، جهان لنت، آسیا لنت، تکستار، پلاستکس، سایلنت، گلد، های کیو و…

مشتریان عزیز یدکو جهت دریافت لیست قیمت انواع لنت، قیمت لنت پراید جهان لنت و همچنین خرید لنت پژو ۴۰۵ جهان لنت فرم مشاوره و فروش موجود در سایت را پر نمایید و منتظر تماس کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت باشید، چنانچه درخواست شما فروی می باشد، با شماره های موجود در سایت ارتباط بگیرید.

 

 

قیمت عمده لنت جهان لنت

 قیمت عمده لنت جهان لنت

لنت ترمز یکی از مهم ترین قطعات در سیستم ترمز خودروها و برخی ماشین آلات و صنایع دیگر می باشد.لنت ترمز از دو بخش تولید شده است، از یک صفحه فولادی که در پشت قرار می گیرد و مواد اصطکاکی که به این صفحه فلزی پرج شده و در مقابل یسک چرخ قرار می گیرد.

این قطعه انواع مختلفی دارد. براساس موادی که از آن ساخته شده اند به چهار سته تقسیم می شوند.غیر فلزی، نیمه فلزی، تمام فلزی و سرامیکی در بین این چهار لنت، لنت سرامیکی کارایی بهتری دارد و همچنین نسبت به سه مورد دیگر از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

امروزه بیشتر شرکتها سعی دارند ، لنتی که تولید می کنند خصوصیات ظاهری متفاوت تری داشته باشد، و در ساخت این نوع قطعه سعی می کنند که عدم ایجاد صدا، ترمز گیری مناسب، سازگاری با دیسک و موارد دیگر را نیز رعایت کنند.که لنت های تولیدی جهان لنت تمامی این ویژگی ها را دارد.

همچنین می توان به قیمت مقرون به صرفه این لنتها اشاره نمود. لنت جهان لنت با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت پایینی برخوردار می باشد.مجموعه یدکو سعی دارد تا بهترین برنهای موجود در بازار را با نازلترین قیمت برای شما عزیزان فراهم نماید.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت لنت ترمز جهان لنت، خرید عمده لنت پراید جهان لنت و همچنین خرید انواع لنت ترمز جهان لنت فرم مشاوره و فروش زیر را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت باشید.

 

قیمت عمده لنت ترمز جهان لنت

 

شرکت تولیدی لنت جهان

شرکت تولیدی لنت جهان ترمز کاشان در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید قطعات اصطکاکی انواع خودرو ها و ماشین آلات و… در شهر کاشان تاسیس گردید.

شرکت جهان ترمز کاشان با کمک کادری مجرب و آموزش دیده همواره توانسته فعالیت خود را گسترش دهد. به طوریکی در سال ۱۳۸۷ خط تولید لنت قطارهای باری و مترو را راه اندازی نمودو در سال ۱۳۹۲ تولید انواع صفحه کلاچ، در سال ۱۳۹۴ خط تولید لنت های ماشین آلات حفاری را راه اندازی نمود.

همچنین شایان به ذکر می باشد که جهان ترمز کاشان با کمک مهندسین و متخصصین فنی موفق به ساخت ماشین آلات تولید لنت ترمز که بازده تولید این ماشین آلات حداقل ۴ برابر نمونه مشابه خارجی اش می باشد.

 

قیمت عمده لنت ترمز جهان لنت

تولیدات شرکت جهان ترمز کاشان

گروه تولیدی-صنعتی جهان ترمز کاشان همانطور که در متن بالا ذکر شد تولید کننده قطعات اصطکاکی می باشد و سبد تولیدی گسترده و متنوعی دارد.که عبارتند از:

  1. تولید کننده انواع لنت ترمز انواع موتورسیکلت،
  2. لنت ترمز انواع  ماشینهای صنعتی، کشاورزی، راهسازی، حفاری،
  3. تولید کننده لنت ترمز دیسکی و کفشکی برای خودروهای سواری وکامیون
  4.  لنت ترمز انواع وسائل  نقلیه ریلی شامل واگنهای مسافری، باری، مترو، لوکوموتیو می باشد.
  5. و همچنین تولید کننده انواع صفحه کلاچ کلیه خودروهای سبک و سنگین می باشد.

 

راهنمای خرید بهترین لنت ترمز برای معازه لوازم یدکی

  1. لنت های پرچ دار یا چسبی از گزینه های مناسب می باشد.
  2. وجود صفحات فلزی یا غیرفلزی در پشت لنت
  3. لنت هایی که بر روی آنها شیار وجود دارد.
  4. لنت های لبه پخ دار

 

نحوه خرید عمده لنت ترمز جهان لنت

مجموعه یدکو پخش کننده انواع قطعات یدکی خودروهای ایران خورو و سایپا در بازار چراغ برق تهران می باشد.فعالیت مجموعه ما  در زمینه پخش قطعات موتوری و جلوبندی می باشد.

که در این زمینه با شرکت های معتبر  بازار همکاری دارد.همکاران ما در این مجموعه سعی دارند تا بهترین برندها و معتبرهای بازار را با نازلترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه دهند. در مجموعه یدکو،مشاورین و کارشناسان فروش ما همواره به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت لیست قیمت عمده لنت جهان لنت و همچنین خرید انواع لنت فرم مشاوره و فروش در سایت را پر نمایید. در صورتی که درخواست شما فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط حاصل فرمایید.

مجموعه یدک کو شما را به خرید بهترین انواع قظعات یدکی خودرو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.