مجموعه یدک کو شما را به خرید بهترین انواع قظعات یدکی خودرو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی لنت سایلنت در تهران-خرید عمده لنت سایلنت

قیمت عمده لنت سایلنت

آدرس نمایندگی لنت سایلنت در تهران

نمایندگی لنت سایلنت در تهران-لنت ترمز یکی از مهم ترین اجزای سیستم ترمز در خودرو ها می باشد.که با ایجاد اصطکاک و فشار برروی دیسک چرخ خودرو را متوقف می کند. متوقف کردن خودرو در زمان درست و به موقع از اهمیت بالایی برخورداز می باشد تا از خسارات و آسیب جلوگیری نمود.

لنت ترمز نظیر لنت ترمز پارس پراید یکی از عوامل مهم در سیستم ترمز به هنام ترمزیری می باشد. از این رو انتخاب درست آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. و همچنین انتخاب لنت ترمز درست و مناسب برای فروش توسط فروشندگان لنت ترمز و یا دارندگان لوازم یدکی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تا که مشتریان خود را حفظ  نمایند.

در بازار داخلی ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید لنت ترمز فعالیت دارند. ار جمله آنها می توان به شرکت تولیدی لنت پارس، لنت امکو، تکستار، پلاستکس، لنت ترمز جهان لنت، سایلنت، آسیا و… اشاره نمود.

شرکت لنت تاج خاورمیانه یکی از شرکت های داخلی می باشد که به تولید انواع لنت ترمز جلو ماشین های داخلی و خارجی می پردازد. با وجود اینکه این شرکت فعالیت خود را مدت زمان زیادی نمی باشد که شروع کرده است، اما به سرعت توانست جای خود را در بازار باز نماید.

مجموعه یدکو به پخش انواع لنت ترمز سایلنت به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت لنت پارس، قیمت لنت پراید پارس آبی و همچنین خرید عمده انواع لنت پارس فرم مشاوره و فروش موجود در سایت را پر نمایید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های داخل سایت با مشاورین فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

خرید عمده لنت سایلنت

 

خرید عمده لنت سایلنت و نمایندگی لنت سایلنت

مجموعه تولیدی، صنعتی بازرگانی لنت تاج خاورمیانه یا همان لنت پارس در سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه پخش مویرگی انواع لنت ترمز خودروهای سواری  سنگین و انواع لنت کلاج آغار نمود. این مجموعه با مدیران و پرسنل با تجربه در سال ۱۳۹۶ اقدام به تاسیس کارخانه تولید انواع لنت ترمز خودروهای سواری در شهرک صنعتی سمنان نمود.

تولیدات این شرکت تحت برند تجاری سایلنت و لنت گلد سایلنت با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت و با استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی با مرغوبترین مواد اولیه از منابع معتبر خارجی و داخلی مطابق با استاندارد ملی ایران می باشد.

از ضروریات مورد نیاز لنت ترمز می توان به  ضریب اصطکاک بالا و پایدار ، سرعت سایش کم، صدای کم، وزن کم و  قیمت قابل قبول و مقرون به صرفه در عین عملکرد مناسب می باشد.

که لنت سایلنت همچون لنت ترمز پارس رانا تمامی این ویژگی ها را دارد و اما ویژی بارز آن قیمت پایین این لنت نسبت به کیفیتش می باشد. مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره قبل از خرید فرم مشاوره و فروش ذیل را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

مشاوره و فروش

نمایندگی لنت سایلنت در تهران

دریافت لیست قیمت لنت سایلنت

آزبست ماده ای می باشد که در گذشته برای تولید لنت ترمز از آن استفاده می شد. هنگام ترمز گیری لنت ها در معرض اصطکاک بالایی قرار می گییرن. که این اصطکاک نیز گرمای بالایی ایجاد می کرد. در اینجا به ماده ای نیاز هست که این گرما را جذب و پراکنده نماید. علت استفاده از آزبست این بود که آزبست این گرما را به خوبی جذب و پخش می کند.

اما این ماده یک ایراد و مشکل بسیار بزرگ داشت. و آن این بود که در هنگام ترمز گیری و ساییده شدن آزبست غباری تولید می شد که وارد ریه انسان ها می شد و سرطان زا بود. اما امروزه این ماده با مواد آلی بدون زیان و طبیعی مانند شیشه، لاستیک و زرین جایگزین شده است.

به لنت های ساخته شده از این مواد لنت ترمزهای آلی و یا لنت ترمز های آلی غیر آزبستی گفته می شود. این مواد نیز همانند آزبست دمای بالا را تحمل می نمایند و اما برخلاف آزبست خطرناک نیستند. این لنت ها از لنت های دیگر نرمترند، در نتیجه سر و صدای کمتری هم تولید می‌کنند و به دیسک آسیب نمی رسانند.

لنت ترمز های دیسکس سایلنت طبق این تکنولوژی تولید و به بازار عرضه می گردند. شرکت لنت تاج خاورمیانه امید دارد تا سبد تولیدات خود را گسترش دهد و در عین حال کیفیت تولیدات خود را نیز مطابق استانداردهای جهانی افزایش دهد. جهت دریافت لیست قیمت لنت سایلنت و همچنین دریافت نمایندگی لنت سایلنت در تهران با مشاورین و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

لیست قیمت لنت پارس

 

 

نحوه خرید لنت سایلنت

مجموعه یدکو به پخش عمده انواع لنت ترمز خودرو های سواری و انواع لوازم جلوبندی و موتوری برنهای معتبر و با کیفیت به سراسر کشور می پردازد. این مجموعه حدود یک دهه می باشد که فعالیت خود را در بازار چراغ برق تهران آغاز نموده. در ابتدایکار فروش در مجموعه ما فقط به صورت حضوری بود.

سپس مجموعه ما با هدف اینکه هرچه بیشتر درخدمت شما عزیزان باشد سایت های اینترنتی را راه ندازی نمود. تا به صورت اینترنتی و آنلاین در خدمت عزیزانی باشد که امکان خرید به صورت حضوری برایشان میسر نمی باشد. کارشناسان و مشاورین ما در بخش فروش اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ثبت سفارشات شما می باشند.

مجموعه یدکو نمایندگی رسمی چندین برند معتبر و همچنین نمایندگی لنت سایلنت در تهران می باشد. که سعی دارد تا این اقلام را با پایین ترین قیمت ممکن برای شما عزیزان فراهم نماید. و همچنین ارسال سفارشات شما عزیزان از طریق باربری و یا هر روشی که برای شما عزیزان میسر می باشد صورت می گیرد.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت لنت سایلنت فرم مشاوره و فروش ذیل را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

<a href=”tel:+989120223341″>+98 (912) 022-3341</a>

 

<a href=”tel:989120223341″>تماس تلفنی با ما</a>

مجموعه یدک کو شما را به خرید بهترین انواع قظعات یدکی خودرو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.